Dijital Reklamcılık sektörünün uzmanları Egeli iletişimcilerle buluştu  

Ege Üniversitesi’nde “DijiDays” Programı Başladı

Dijital Reklamcılık sektörünün uzmanları Ege’li iletişimcilerle buluştu

Ege Üniversitesi (EÜ) İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü ile Dijital Reklamcılık Derneği iş birliğinde “DigiDays – Dijital Pazarlamada Uzmanlık” etkinliği düzenlendi. Dijital reklamcılık sektörünün önde gelen isimleri, öğrencileri İletişim Fakültesi Konferans Salonu’nda bir araya getirdi. Etkinlikte Lilanova Digital kurucusu Gizem Çakır ve Çözüm Psikoloji ile Bloom Medya kurucusu Şule Baş gibi konuşmacılar yer aldı. Reklamcılık Bölümü akademisyenleri ve öğrencileri de etkinliğe katılım sağladılar.

Lilanova Digital Kurucusu Gizem Çakır, konuşmasında Reklamcılık sektörü hakkında önemli ipuçları verdi. Çakır, “Yaratıcılık sadece fikir geliştirmek değildir. Başarılı reklamcılık, sorunları çözme ve hedef kitleyle etkili iletişim kurma becerisini gerektirir. Dijital çağ, reklamcılık sektörüne birçok fırsat sunmaktadır. Ancak etik reklamcılığı göz ardı etmememiz gerekmektedir. Markalar, tüketicilerle dürüst ve şeffaf bir ilişki kurmalıdır. Bu yaklaşım, uzun vadeli itibarın korunmasında büyük bir rol oynamaktadır” dedi.

Çözüm Psikoloji ve Bloom Medya Kurucusu Şule Baş, bireylerin satın alma süreçlerinde çevresel faktörlerin ve psikolojik etkilerin önemli olduğunu vurguladı. Baş, “Araştırmalar, insanların seçim yaparken sosyal kanıt, otorite, az bulunurluk gibi psikolojik prensiplere göre hareket ettiklerini göstermektedir. Bir ürünün doktorlar tarafından tavsiye edildiğini veya ‘son iki kişilik yer kaldı’ gibi ifadeleri görmek, bireylerin karar vermelerini hızlandırmaktadır. Fiyatlar veya ürünlerin sunduğu şekil, farkında olmadan bizi belirli bir tercihe yönlendirebilmektedir” şeklinde konuştu.

Şule Baş, özellikle dijital platformlarda psikolojik etkilerin daha da güçlü olduğunu belirtti. Algoritmaların kullanıcılara ilgi duydukları içerikleri sunarak tercihlerini yönlendirdiğini söyleyen Baş, “Sosyal medya ve e-ticaret sitelerinde karşımıza çıkan öneriler, farkında olmadan karar alma sürecimizi etkilemektedir. Tüketiciler bilinçli olmalı, kararlarını sorgulamalı ve satın almaya karar verdikleri ürünlere gerçekten ihtiyaçları olup olmadığını düşünmelidir. Hızlı kararlar vermeden önce durup düşünmek, psikolojik manipülasyonlara karşı en etkili yöntemlerden biridir” dedi.

Konuşmaların ardından, etkinliğe destek veren Dijital Reklamcılar Derneği Gençlik Kolları’ndan öğrenciler tarafından katılımcılara “Teşekkür Belgesi” takdim edilirken, Reklamcılık Bölümü öğretim üyeleri de kitaplarından hediye etti.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Related Posts

Japonya’nın ilk “Türk çayı demleme ustası” Yumika Arita, Rize’de çay demledi

Japonya’nın ilk “Türk çayı demleme ustası” Yumika Arita, Rize’de çay demledi

Jennifer Lopez, Antalya’da sahne alacak: Bilet fiyatları belli oldu!

Jennifer Lopez, Antalya’da sahne alacak: Bilet fiyatları belli oldu!

Liselerde eğitim 3 yıla mı iniyor? Lise zorunlu eğitim süresi düşecek mi, kaç yıl olacak, liseler 3 sene mi olacak? Bakan Tekin önemli açıklamalarda bulundu!

Liselerde zorunlu eğitim süresinin kısaltılabileceği konusu gündemin öne çıkan konularından birisi oldu. Lise 3 yıla mı inecek? Sorusu da bu nedenle araştırılıyor. Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin’in liselerde zorunlu eğitim süresinin 3 yıla düşürülebileceğine dair açıklamaları, öğrenciler, veliler ve eğitimciler arasında büyük yankı uyandırdı. 2012’den bu yana uygulanan 4+4+4 sisteminin son 4 yılı olan lise eğitimi, tartışmaların odağında. Bakan Tekin, lise süresinin kısaltılması ve mesleki eğitime erken yönlendirme gibi modellerin masada olduğunu belirtti. Peki, Liselerde eğitim süresi 3 yıla mı inecek? Zorunlu eğitim kısalacak mı, lise 3 sene mi olacak?

32. Dönem POMEM sözlü mülakat ne zaman? POMEM sözlü mülakat tarihi açıklandı mı?

32. Dönem POMEM sözlü mülakat tarihleri Polis Akademisi Başkanlığı e-Devlet ekranı üzerinden yayınlanacak. Polis Meslek Eğitim Merkezlerine lisans mezunu (8.160) erkek ile (1.440) kadın ve önlisans mezunu (2.040) erkek ile (360) kadın olmak üzere toplam (12.000) öğrenci alımı için yapılan başvurularla adaylar POMEM mülakat ve fiziki parkur sınavlarına katılmaya hak kazandı. Söz konusu sınavlarda başarılı olanlar, Polis Akademisi Başkanlığınca ilan edilecek. Değerlendirmede adayın; bilgi düzeyi, özgüveni, ifade etme yeteneği gibi olmak üzere beş ayrı kritere göre ve her bir kriter yirmi puan olmak üzere toplam yüz tam puan üzerinden yapılacak. Peki, 32. Dönem POMEM mülakat sonuçları ne zaman açıklanacak? POMEM mülakat ve fiziki parkur sınav sonuçları açıklandı mı? İşte, o konu hakkında ayrıntılı bilgiler.

Gökhan Kırdar’dan DJ Mahmut Orhan’a dava: Vicdanım izin vermiyordu

Gökhan Kırdar’dan DJ Mahmut Orhan’a dava: Vicdanım izin vermiyordu

Bahar dizisi sezon finali yapıyor: Tarih netleşti

Bahar dizisi sezon finali yapıyor: Tarih netleşti